loader image

Skargi i Wnioski – Zakład Diagnostyki Obrazowej

  1. W sprawie skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor zakładu lub jego Zastępca od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 13.00 po wcześniejszym umówieniu spotkania w biurze zakładu.
  2. W rejestrze przyjęć w sprawach skarg i wniosków należy wpisać imię i nazwisko interesanta, przedmiot skargi, interwencji lub wniosku oraz imię i nazwisko osoby przyjmującej i rozpatrującej sprawę.
  3. W rejestrze należy wpisywać skargi zgłaszane ustnie, pisemnie ( jeżeli zawarte jest nazwisko i adres osoby zgłaszającej).
  4. Skargi, które nie wymagają wyjaśnień, informacji, dowodu, winny być załatwione niezwłocznie ( nie później jednak niż w terminie 14 dni), natomiast pozostałe skargi w terminach przewidzianych w kodeksie postepowania administracyjnego.
  5. Książka rejestrowa, wszystkie pisma dotyczące skarg i wniosków przechowywane są w siedzibie zakładu